Archiv

     

V archivu se nachází 24 textů.

První závod Honda Sprint (CKO) ODLOŽEN

Jak jsme vás již upozornili na oficiálním facebookovském profilu Honda 390, dnes bylo Komisí Kartingu AČR rozhodnuto o odsunutí prvního závodu seriálu Czech Kart Open, v rámci kterého se konají závody Honda Sprint. O případném náhradním termínu i o konání dalších závodů bude Komise Kartingu AČR a následně i my informovat. O druhém závodu Honda Endurance (plánovaný termín 02.05.2020 – Cheb) se rozhodne v následujících dnech. I o tom vás budeme informovat jak tady na webu, tak na facebooku.

Tréninkové dny v Chebu - ZRUŠENO

Tréninkové dny naplánované na nadcházející víkend se samozřejmě z důvodu nařízení vlády ohledně viru COVID-19 neuskuteční. Moc nás to mrzí, ale nedá se nic dělat. Čekali jsme, jak se situace vyvine, ale je jasné, že se v nejbližší době nic nezmění. Přejme si všichni, ať se můžeme co nejdříve potkat na dráze. Pokud máte jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím mailu nebo telefonu. Pokud máte zájem, můžete si objednat třeba pneumatiky. Všechny máme skladem. Nejen pneumatiky Dunlop (SL1 i mokré), ale již také nové pneumatiky BEBA Sportiv Runner pro Honda Sprint.

Honda Endurance - termín chebského závodu

Na webu byl špatně uveden termín vytrvalostního závodu na chebském okruhu. Závod se pojede v sobotu, tedy 02. května. O den dříve se uskuteční podnik „Chebská řadička a Honda Marathon“, takže bude možné potrénovat si a zazávodit i den předem. Chebský závod Honda Endurance by se měl jet ve večerních hodinách pod umělým osvětlením.

Pokračování tohoto článku »»»

Tréninkové dny v Chebu

Vzhledem ke zrušenému termínu závodu 24h Karting of Italy a k iniciativě týmu KartPlanet jsme se rozhodli využít poslední březnový víkend k trénování na chebském okruhu. Jak už jsme uvedli, ve dnech  28. – 29. 03. se někteří „Hondaři“ nejen týmu KartPlanet do Chebu chystali a my se, díky nakonec volnému termínu, rozhodně přidáme.

Pokračování tohoto článku »»»

Doplněné předpisy 2020

Již od včera jsou sekci předpisy zveřejněny doplněné neoficiální verze technických a sportovních předpisů pro letošní rok. Tyto verze byly odeslány KK AČR ke schválení. Největším doplněním pak je volba pneumatik pro závody Honda Sprint. Jak jsme již avizovali, favoritem byla pneumatika BEBA Sportiv Runner používaná v německém seriálu GTC. Tato pneumatika byla nakonec zvolena na přání vás, jezdců. Podrobné informace ohledně nových pneumatik vám přineseme v nejbližších dnech. Pneumatiky Dunlop SL1 zůstanou předepsány v Honda Endurance a bude možnost na nich jet i v kategorii Honda Sprint v rámci hodnocení Dunlop Trophy. V obou kategoriích se pak pojedou mokré pneumatiky Dunlop.

Nabídka nejen pro společnosti

Ve spolupráci s CRG TEAMem OKKART se nám podařilo připravit speciální nabídku, která může být zajímavá nejen pro společnosti, ale třeba i pro partu kamarádů nebo nadšenců. Benefity pro zaměstnance? Bonusy pro nejlepší zákazníky? Nebo třeba rozlučka se svobodou pro kamaráda? Teambuilding? To vše vám může zajistit závod v rámci seriálu Honda Endurance. Pojďme se podívat na tento projekt konkrétněji.

Pokračování tohoto článku »»»

24h KARTING OF ITALY - Korona virus

V důsledku aktuálního dění, které panuje nejen v Evropě, zejména pak v Itálii, se odsouvá závod 24h Karting of Italy. Nový termín není zatím známý, ale vzhledem k tomu, že bude pravděpodobně kolidovat s termíny CRG TEAMu OKKART, pro tuto chvíli tento tým svou účast v letošním ročníku pozastavuje. Aktuální informace vám přineseme.

24h KARTING OF ITALY

Motokárová továrna CRG organizuje letos již potřetí jeden z nejvíc okouzlujících a napínavých motokárových vytrvalostních závodů sezony – 24 HOURS KARTING OF ITALY → italských motokárových 24 hodin. A jakou to má souvislost s Hondou 390? I motokáry CRG Centurion, které jsou používány v tomto závodě jsou poháněny motory Honda 390 a jeden z předních týmů naší české kategorie Honda 390, CRG TEAM OKKART již potřetí plánuje letos svou účast a vylepšit loňské čtvrté místo. My vám přinášíme nejen informace o tomto závodě, ale také možnost se společně s CRG TEAMem OKKART závodu zúčastnit.

Pokračování tohoto článku »»»

Honda Sprint - "Padací" přední spojler

Jak jsme již informovali a jak jste se mohli dočíst v technických předpisech, od letošního roku bude v závodech Honda Sprint předepsáno uchycení předního spojleru v souladu s mezinárodními předpisy CIK-FIA. Tento systém se v čechách nazývá jako tzv. „padací“ přední spojler. Za dokončení měřeného tréninku nebo závodní jízdy se „spadlým nárazníkem“, tedy s nárazníkem v nesprávné pozici bude jezdec potrestán. Pojďme se nyní podívat na to, jaké tresty na jezdce čekají, jak vlastně vypadá taková nesprávná pozice předního nárazníku a kolik speciální držáky stojí.

Pokračování tohoto článku »»»

Honda Endurance 2020 - kalendář závodů

Tento článek měl být původně o nově předepsaném systému „padacích nárazníků“, jak jsme avizovali v článku věnovaném předpisům pro letošní rok, ale máme pro vás informace také související s předpisy. Kdo si pozorně četl sportovní předpisy Honda Endurance, mohl si všimnout kalendáře závodů, ve kterém chyběl poslední termín, a to závodu v Písku. To byl důvod, proč jsme kalendář vytrvalostních závodů zatím více nezveřejňovali. V tomto týdnu se nám podařilo dohodnout termín píseckého klání a proto vám přinášíme kompletní kalendář Honda Endurance 2020.

Pokračování tohoto článku »»»

E-mailové spojení

Ve zprávách na facebooku jsme byli upozorněni, že nefunguje odesílání mailových zpráv na mail info@honda390.cz – nyní jsme tuto chybu odstranili a vše funguje tak, jak má. Pokud jste se tedy pokoušeli rezervovat své číslo pro Endurance, napište nám, prosím, ještě jednou. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace. Oficiální mail promotéra kategorií Honda Sprint a Honda Endurance je tedy info@honda390.cz, kde nás můžete kdykoliv kontaktovat. Samozřejmě odpovídáme i na vaše zprávy prostřednictvím oficiálního facebookového profilu.

Předpisy 2020

V sekci předpisy jsou nyní zveřejněny neoficiální verze technických a sportovních předpisů pro letošní rok. Tyto verze byly odeslány KK AČR ke schválení. Největší změnou je asi používání „padacích“ nárazníků CIK-FIA v závodech Honda Sprint. Pro tyto závody také aktuálně hledáme měkčí suchou pneumatiku na žádost jezdců. Největším favoritem je momentálně pneumatika BEBA Sportiv Runner používaná v německém seriálu GTC. Pneumatiky Dunlop SL1 zůstanou předepsány v Honda Endurance a bude možnost na nich jet i v kategorii Honda Sprint v rámci hodnocení Dunlop Trophy. V obou kategoriích se pak pojedou mokré pneumatiky Dunlop. Konečný výběr pneumatik bude zveřejněn v následujících dnech. Podrobné informace o předpisu ohledně „padacích“ nárazníků najdete již nyní ve sportovních předpisech Honda Sprint a v následujícím článku zde na webu, kde se tomu budeme podrobně věnovat.

Rezervace startovních čísel

Tento týden odstartovalo na webových stránkách Czech Kart Open přihlašování do startovní listiny. V této souvislosti vám přinášíme seznam zarezervovaných čísel pro třídy Honda 390 a Honda Endurance. Ošetřujeme tak to, aby jezdci a týmy, kteří se účastní již několikátým rokem měli právo na své oblíbené číslo. Kategorie Honda Sprint zůstává i letos součástí seriálu CKO, proto se prosím přihlašte do seriálu přes výše uvedený odkaz. Kategorie Honda Endurance letos pojede samostatně, zarezervování vámi vybraného čísla můžete provést mailem. I novým jezdcům a týmům vzniká samozřejmě nárok jejich číslo používat i v sezóně 2021. Prosíme tedy nově příchozí „Hondaře“, které vítáme v našich řadách o respektování tohoto nepsaného pravidla. Děkujeme.

Celkové výsledky HONDA 2019

Sezóna 2019 již skončila a aktivita na těchto stránkách nebyla příliš uspokojivá. Tímto se všem Hondařům omlouváme, ale můžeme slíbit, že již teď pracujeme na příští sezóně. První informace byli k dispozici o uplynulém víkendu v Chebu, kde se v Hondě svezly nové tváře, které mohou rozšířit pole v příštím roce. Než ale začneme se změnami, které nás čekají v příštím roce, pojďme se podívat na celkové výsledky letošní sezóny.

Pokračování tohoto článku »»»

HONDA ENDURANCE 2020

Dle informace na stránkách www.autoklub.cz došlo k jednání mezi promotérem a komisí kartingu o budoucnosti kategorie Honda Endurance a Honda Sprint. Komise kartingu chtěla Hondu uplně vyřadit ze seriálu Czech Kart Open, ale nakonec došlo k dohodě, že Honda Sprint zůstane zachována.

HONDA ENDURANCE v roce 2020 bude vypsána promotérem samostatně. Tento seriál začne trochu netradičně, a to ještě v roce 2019. Přesněji řečeno několik málo dní před jeho koncem. Těm bystřejším již došlo, že úvodní závod seriálu HONDA ENDURANCE 2020 bude XIX. Zimní Pohár – Kočka Cup 2019. Dále pak vyjednáváme jednodenní závod v Písku, Vysokém Mýtě a Chebu, jehož součástí by byl tréninkový den otevřený pro příznivce všech kategorií. Nejnáročnějším závodem sezóny pak bude osmihodinový závod v Třinci, organizovaný společně v rámci jejich osmihodinovky. Závěrečným podnikem seriálu HONDA ENDURANCE 2020 bude XX. Zimní Pohár – Kočka Cup 2020. Vyhlášení výsledků celého seriálu plánujeme počátkem roku 2021.

Dodatek 01/2019 - Minimálně 3 střídání

Vzhledem ke zkrácení závodu ve Vysokém Mýtě upravujeme pravidla tak, aby byly zachovány stále minimálně 4 stinty, jak je tomu při klasických tříhodinovkách. To znamená, že každý tým musí třikrát vystřídat své jezdce. Dodatek předpisů, který byl již schválen KK AČR naleznete zde.

CKO 2019 - Vysoké Mýto

k víkendovému závodu se mimo jiné dočtete také to, že délka vytrvalostního závodu bude 2 hodiny. Upravte si proto své strategie pro sobotní závod. Startovné je samozřejmě sníženo. I přesto, že závod bude kratší, svou účast přislíbily další dvě posádky. Věříme tak, že startovní pole se bude dále rozrůstat. Těšíme se na vás již tento víkend ve Vysokém Mýtě.

Rezervace startovních čísel

Včera odstartovalo na webových stránkách Czech Kart Open přihlašování do startovní listiny. V této souvislosti vám přinášíme seznam zarezervovaných čísel pro třídy Honda 390 a Honda Endurance. Ošetřujeme tak to, aby jezdci a týmy, kteří se účastní již několikátým rokem měli právo na své oblíbené číslo. I novým jezdcům a týmům vzniká samozřejmě nárok jejich číslo používat i v sezóně 2020. Prosíme tedy nově příchozí „Hondaře“, které vítáme v našich řadách o respektování tohoto nepsaného pravidla. Děkujeme.

Úspěšný tréninkový den ve Vysokém Mýtě

V úterý 31. července se na okruhu ve Vysokém Mýtě uskutečnil tréninkový den organizovaný Honda 390 klubem v AČR. Tím byla tato akce výjimečná, byl to letos asi jediný tréninkový den pro veřejnost, který nebyl organizovaný samotným okruhem, ale promotérem motokárové kategorie.

 

Pokračování tohoto článku »»»

Tréninkový den pro všechny kategorie - VYSOKÉ MÝTO - 31. 07. 2018

Poslední červencový den je možné díky Honda 390 klubu v AČR ve spolupráci s TEAMem OKKART doladit formu před jedinými prázdninovými motokárovými podniky, a to Moravským pohárem a závodem seriálu Czech kart open ve Vysokém Mýtě. 

Pokračování tohoto článku »»»

Fotogalerie z druhého závodu

Přinášíme vám několik fotografií pohledem dvou fotografů z druhého letošního závodu, který se odjel o uplynulém víkendu v západočeském Chebu.

Sobotní fotogalerie od Radima Hradeckého je k dispozici zde.

Nedělní várku fotek od Mirka Pytlíka pak naleznete zde.

 

Reakce na Rozhodnutí Komise Kartingu


Na webových stránkách Autoklubu Moravská Třebová (poharcr.cz; dále jen AkMT) bylo zveřejněno Rozhodnutí Komise Kartingu (KK AČR) týkající se počtu startujících jezdců v kategoriích HONDA, ve kterém se píše:

 

Pokračování tohoto článku »»»

1. závod - STEELRING TŘINEC

Dostupné informace k prvnímu závodu naleznete zde.

WEBOVÉ STRÁNKY V PŘÍPRAVĚ

Momentálně pro vás připravujeme novou webovou prezentaci motokárového seriálu Honda 390. Dostupné jsou zatím následující stránky:










HONDA 390 klub v AČR
Straky 29
417 71 Zabrušany

KONTAKT


div id="footer">

© 2001 – 2020 Honda 390 klub v AČR