Technika
V závodech Honda Sprint a Honda Endurance se používá motor Honda GX 390 UT2 SHQ5 (respektive jeho předchůdce UT1 SXQ4). Tento motor je pak upraven Honda 390 klubem v AČR dle platného registračního listu, který můžete najít v předpisech.
V závodech Honda Sprint a Honda Endurance je dovoleno použití libovolného motokárového podvozku, který nemusí být ani homologován. Musí však vycházet z produkce výrobce uznaným CIK-FIA. To znamená, že tento výrobce někdy homologoval alespoň 1 podvozek. Honda 390 klub v AČR na základě zkušeností doporučuje motokárové podvozky CRG nebo Maranello Kart.
V závodech Honda Sprint a Honda Endurance musí být použita hydraulická brzda a to pouze působící na zadní kola (osu). Brzdy působící na přední kola jsou zakázány.
V závodech Honda Endurance jsou předepsány suché pneumatiky DUNLOP SL1 v rozměrech 10×4,5–5 (přední) a 11×7,1–5 (zadní). Pneumatiky do mokrých podmínek pak jsou předepsány DUNLOP v rozměrech 10×4,5–5 (přední) a 11×6,5–5 (zadní).
V závodech Honda Sprint jsou předepsány suché pneumatiky DUNLOP SL1 nebo BEBA SPORTIV RUNNER v rozměrech 10×4,5–5 (přední) a 11×7,1–5 (zadní). Jezdci používájící pneumatiky DUNLOP SL1 (pomalejší) pak budou hodnoceni navíc v rámci DUNLOP TROPHY. Pneumatiky do mokrých podmínek pak jsou předepsány DUNLOP KT11W11, KT13W12 nebo KT14W13 v rozměrech 10×4,5–5 (přední) a 11×6,5–5 (zadní).
Výhradním dodavatelem pneumatik pak je společnost Jiří Kočka OKKART Servis.
V závodech Honda Sprint a Honda Endurance je předepsána minimální hmotnost 185 kg kompletní motokáry s jezdcem s kompletní výbavou. Minimální hmotnost je kontrolována po ukončení měřeného tréninku, závodních jízd a v případě Honda Endurance i při každém zajetí motokáry do depa.