24h KARTING OF ITALY - Korona virus

V důsledku aktuálního dění, které panuje nejen v Evropě, zejména pak v Itálii, se odsouvá závod 24h Karting of Italy. Nový termín není zatím známý, ale vzhledem k tomu, že bude pravděpodobně kolidovat s termíny CRG TEAMu OKKART, pro tuto chvíli tento tým svou účast v letošním ročníku pozastavuje. Aktuální informace vám přineseme.

24h KARTING OF ITALY

Motokárová továrna CRG organizuje letos již potřetí jeden z nejvíc okouzlujících a napínavých motokárových vytrvalostních závodů sezony – 24 HOURS KARTING OF ITALY → italských motokárových 24 hodin. A jakou to má souvislost s Hondou 390? I motokáry CRG Centurion, které jsou používány v tomto závodě jsou poháněny motory Honda 390 a jeden z předních týmů naší české kategorie Honda 390, CRG TEAM OKKART již potřetí plánuje letos svou účast a vylepšit loňské čtvrté místo. My vám přinášíme nejen informace o tomto závodě, ale také možnost se společně s CRG TEAMem OKKART závodu zúčastnit.

Pokračování tohoto článku »»»

Honda Sprint - "Padací" přední spojler

Jak jsme již informovali a jak jste se mohli dočíst v technických předpisech, od letošního roku bude v závodech Honda Sprint předepsáno uchycení předního spojleru v souladu s mezinárodními předpisy CIK-FIA. Tento systém se v čechách nazývá jako tzv. „padací“ přední spojler. Za dokončení měřeného tréninku nebo závodní jízdy se „spadlým nárazníkem“, tedy s nárazníkem v nesprávné pozici bude jezdec potrestán. Pojďme se nyní podívat na to, jaké tresty na jezdce čekají, jak vlastně vypadá taková nesprávná pozice předního nárazníku a kolik speciální držáky stojí.

Pokračování tohoto článku »»»

Honda Endurance 2020 - kalendář závodů

Tento článek měl být původně o nově předepsaném systému „padacích nárazníků“, jak jsme avizovali v článku věnovaném předpisům pro letošní rok, ale máme pro vás informace také související s předpisy. Kdo si pozorně četl sportovní předpisy Honda Endurance, mohl si všimnout kalendáře závodů, ve kterém chyběl poslední termín, a to závodu v Písku. To byl důvod, proč jsme kalendář vytrvalostních závodů zatím více nezveřejňovali. V tomto týdnu se nám podařilo dohodnout termín píseckého klání a proto vám přinášíme kompletní kalendář Honda Endurance 2020.

Pokračování tohoto článku »»»

E-mailové spojení

Ve zprávách na facebooku jsme byli upozorněni, že nefunguje odesílání mailových zpráv na mail info@honda390.cz – nyní jsme tuto chybu odstranili a vše funguje tak, jak má. Pokud jste se tedy pokoušeli rezervovat své číslo pro Endurance, napište nám, prosím, ještě jednou. Děkujeme za pochopení a omlouváme se za komplikace. Oficiální mail promotéra kategorií Honda Sprint a Honda Endurance je tedy info@honda390.cz, kde nás můžete kdykoliv kontaktovat. Samozřejmě odpovídáme i na vaše zprávy prostřednictvím oficiálního facebookového profilu.

Předpisy 2020

V sekci předpisy jsou nyní zveřejněny neoficiální verze technických a sportovních předpisů pro letošní rok. Tyto verze byly odeslány KK AČR ke schválení. Největší změnou je asi používání „padacích“ nárazníků CIK-FIA v závodech Honda Sprint. Pro tyto závody také aktuálně hledáme měkčí suchou pneumatiku na žádost jezdců. Největším favoritem je momentálně pneumatika BEBA Sportiv Runner používaná v německém seriálu GTC. Pneumatiky Dunlop SL1 zůstanou předepsány v Honda Endurance a bude možnost na nich jet i v kategorii Honda Sprint v rámci hodnocení Dunlop Trophy. V obou kategoriích se pak pojedou mokré pneumatiky Dunlop. Konečný výběr pneumatik bude zveřejněn v následujících dnech. Podrobné informace o předpisu ohledně „padacích“ nárazníků najdete již nyní ve sportovních předpisech Honda Sprint a v následujícím článku zde na webu, kde se tomu budeme podrobně věnovat.










HONDA 390 klub v AČR
Straky 29
417 71 Zabrušany

KONTAKT